Blogger Layouts

♪ ♫ ♩ ♬ cik alynn jamaluddin ♪ ♫ ♩ ♬


~~ la dolce cik lynn ~~

About Me

My photo
I'm simple girl..:)saya ta de pun tarikan yang menarik..saya hanya tau senyum sahaja..seorang obsess warna pink dengan purple..tapi owg yang kenal saya pun ta tau sangat.. yang saya minat warna tu..ye la ta kan la..setiap perkara na warna pink dengan purple...warna lain pun ada yang cantik gak..hihihi(: then saya pun minat character hello kitty and snoopy..bukan tu je..polka dot pun sama gak saya pun suke ...huhu kalau bab citer atau movie ke.. korea dan japan la saya suke..bukan suke...tapi suke sesangat..huhuhu .sampai ada owg tanya " tengah wat ape tu? "..saya mesti suruh teka..jawapan yang diowg bagi tu tepat sekali... " tengok citer mata sepet la tu "...saya hanya mampu untuk senyum sahaja..bile diowg kat macam tu...:) kalau na tau lagi pasal saya.. view la my blog lagi yey!!(:

stalker me??

my life

hye hye hye...apa kahbar semua my stalker ...dah lama kan cik alyn tak typing dekat sini..
lalala..ada yang rindu untuk membaca nya ta..??ada yang tertunggu ke?? ada yang kata tak payah taip blog pun tak  ape??hahaha..any way papa pun..saya tetap kan wat blog ni walaupun tak ada la hari - hari...
coz busy la..ta de masa ..hehehe..
so berbalik kepada tajuk utama..ada gak bende na citer..sampai ta tau na cter yang mane..
hehehe..so cter yang ingat dalam kepala dulu laa..wee~~~

my life...dalam 4 bulan pada tahun 2013...
banyak benda yang berubah sepanjang 4 bulan nie..
pertama sekali..cik alyn dapat seorang penawar hati..hahaha..kenapa panggil penawar hati..
hmmm..macam mane na explain ehh..sebab nye susah na explain..hahahahaa
tapi susah kalau dye ta de di hati cik alyn nie wee~~..
myb dulu sebelum kenal dye..leh je kan..pergi mane pun boleh...lalala..
tapi ada nye dye..hidup ku dihargai....bukan simpati semata -mata..sebab tu kot saya panggil dye penawar hati..lalala..setakat nie..saya ta de lagi gaduh besar..tapi masa bulan pertama tu ada la..nasib baik dapat harungi kalau ta..ntah ..myb ta jadi macam ni kot..mesti cik alyn still single..hehe...tapi bersyukur sangat..dengan ada dye di sisi cik alyn..dye la kekasih..dye la sahabat...dye tempat na gaduh manja..dye la tempat na luahkan perasaan..hehee... terima kasih bie terima syg seadanya dan wat kan diri syg nie bahagia..serta melengkapkan hidup syg...arghhhh tibe -tibe lak nangis..( apa la cik alyn ni touching dengan kata - kata sendiri ..ngok tul)...skunk nie cik alyn hargai owg yang ada di depan mata..walaupun banyak dugaan akan kitorang terima..hope dye la yang terakhir...yang ada dalam hidup saya.huhuu...
love u Muhd Nur Effendy.

Walaupun ku sayang my bie..tapi my family pun saya sayang..lagi lagi..zira dah kahwin..who zira?? zira nie adik cik alyn yang no 2..hehe dah kahwin dah dye..tapi sebenarnya sedih sangat bile dye na kahwin..sayu je bile nuar ( suami dye) lafaz akad nikah..nasib baik lak ta kuar kan air mata..lalala..serius sedihh sebab dye adik aku ..rindu dengan dye..na gaduh..tarik - tarik rambut..bertekak...cari pasal..serius rindu sangat time kecik-kecik..bile ingat kan balik boleh gak la mengalir air mata..macam - macam kitorang adik beradik ni lalui..dari kecik hingga besar..walaupun ta rapat..tapi kitowg ni ada gak bersependapat..hahaha..
wei..zira aku serius na nangis bile ko kahwin..aku rasa macam dah hilang satu adik..walaupun aku tau ko ada je..tapi ntahh hati tisu bak kata ayahh..aku nie senang na nangis..( taip ni pun leh nangis)..zira..walaupun ko dah kahwin jangan lak lupa aku dengan adik yang lain..aku ta na jadi macam .............. aku harap ko faham..hehe..aku sayang ko sangat ..termasuk adik- adik yang lain..

arghhh dah ta leh na typing dahh..sedehhhh...
sekian my entry..

xoxo





No comments:

Post a Comment