Blogger Layouts

♪ ♫ ♩ ♬ cik alynn jamaluddin ♪ ♫ ♩ ♬


~~ la dolce cik lynn ~~

About Me

My photo
I'm simple girl..:)saya ta de pun tarikan yang menarik..saya hanya tau senyum sahaja..seorang obsess warna pink dengan purple..tapi owg yang kenal saya pun ta tau sangat.. yang saya minat warna tu..ye la ta kan la..setiap perkara na warna pink dengan purple...warna lain pun ada yang cantik gak..hihihi(: then saya pun minat character hello kitty and snoopy..bukan tu je..polka dot pun sama gak saya pun suke ...huhu kalau bab citer atau movie ke.. korea dan japan la saya suke..bukan suke...tapi suke sesangat..huhuhu .sampai ada owg tanya " tengah wat ape tu? "..saya mesti suruh teka..jawapan yang diowg bagi tu tepat sekali... " tengok citer mata sepet la tu "...saya hanya mampu untuk senyum sahaja..bile diowg kat macam tu...:) kalau na tau lagi pasal saya.. view la my blog lagi yey!!(:

stalker me??

xtreme..


hye hye... my stalker...sihat ta anda semua...rindu cik alyn ta??
hikhik..( macam bagus lak kan..) iye la tibe-tibe tanya rindu ke ta..ingat fames sangat ke..lalala
ta ape kalau ta rindu..tapi sekurang kurang nye anda semua sudi untuk meluangkan masa untuk membaca ape yang cik alyn na blogger kan..wink wink :)

ari nie na cter pasal kejadian minggu lepas ..asal hari ni baru na bagitau..haishh...hehee sebab nye baru hari nie ada masa la korang..so time nie la na typing...lalala..okay okay..ape yang berlaku ??  apa yang besh dengan minggu lepas ..na tau..hehe..relax relax..jap ye saya cter ok..

minggu lepas ..14 april 2013..kul 3 petang dekat nilai..ada event club kereta untuk xtreme..hihi..ehh dulu bukan dah ada club ke cik alyn?? mesti ada yang tertanya..bukan anda semua..adik saya pun tanya..siap tanya kat fesbuk gitu.." oit ko dah tukar club ke"... haha..aahh dah tukar..masuk club viva X...lalala
so masa ari ahad tu sesi menampal stiker club untuk negeri sembilan punya kawasan..huhuu...dah jugak sesi perkenalan diri ..dengan kawan-kawan viva X yang lain..tapi yang bangga nye owg k.l..shah alam..selangor..pun turun ke nilai untuk meriah kan suasana ..lalala..

mereka semua nye sporting...dah la ari ahad..sok nye isnin..jauh kan..tapi cik alyn banga kerana semangat club mereka ada..walaupun jauh pun.. Terima Kasih ye..sudi menerima menjadi ahli club viva X...hehehe..

tapi sayang nye..cik alyn nye kereta simpan kat umah..sebab bak kata my bie..jangan na jadi owg kaya la sangat...hahaha..mesti korang kata kasar nye bahasa..nie semua daripada ayat adik cik alyn...si zira..sebab masa cik alyn kenal kan my bie kat adik dengan suami dye ( tapi time tu tunang lagi)..sebab mereka naik 2 kereta..sejak ari itu ayat tu la kitowg guna..lalaa...

okay okay jom tengok pic yang berlaku time ari tu..lalala.. 


nie la my car..my baby..mmuahhh...


viva xtreme
Ncc tampal stiker baru




















picture nie selepas lepak dengan kawan-kawan viva x yang lain..

hihii..sudah pun upload tapi kan ta banyak pic kan.lalala..janji ada..wink...
okay la...sampai sini shj entry untuk kali ni..wee~~

sekian...xoxo..






No comments:

Post a Comment