Blogger Layouts

♪ ♫ ♩ ♬ cik alynn jamaluddin ♪ ♫ ♩ ♬


~~ la dolce cik lynn ~~

About Me

My photo
I'm simple girl..:)saya ta de pun tarikan yang menarik..saya hanya tau senyum sahaja..seorang obsess warna pink dengan purple..tapi owg yang kenal saya pun ta tau sangat.. yang saya minat warna tu..ye la ta kan la..setiap perkara na warna pink dengan purple...warna lain pun ada yang cantik gak..hihihi(: then saya pun minat character hello kitty and snoopy..bukan tu je..polka dot pun sama gak saya pun suke ...huhu kalau bab citer atau movie ke.. korea dan japan la saya suke..bukan suke...tapi suke sesangat..huhuhu .sampai ada owg tanya " tengah wat ape tu? "..saya mesti suruh teka..jawapan yang diowg bagi tu tepat sekali... " tengok citer mata sepet la tu "...saya hanya mampu untuk senyum sahaja..bile diowg kat macam tu...:) kalau na tau lagi pasal saya.. view la my blog lagi yey!!(:

stalker me??

hye hye stalker..
ehh..ta boleh ke saya panggil korang stalker..
ada yang jeles ke..ni kan my blogger..and suka hati la na panggil ape kan..
hak individu..lalalala

kadang-kadang kite ta tau kenapa ada owg na jeles ape yang kite buat..
hidup kite macam mane padahal ta de pape pun yang menarik..na tau kite dengan sapa..
sapa kite berkawan..yang penting skunk kehidupan pada masa kini dah di restui oleh 2 pihak..iaitu my family dan family my penawar hati..walaupun baru kawan tapi sanggup gak na ikut saya a.k.a cik alyn..ke kampung di batu pahat ..kalau owg lain ta tau la..sebab bulan lepas time Chinese New Year...my penawar hati jumpe my big family..mak ayah...5 adik beradik ku..Nuar ( tunang adik no 2 )..atok nenek ..pakcik dan makcik and ramai lagi..sebab time tu wat BBQ kat umah atok..then Mereka terima kehadiran my penawar hati di kampung...hehe

So hujung minggu ni pun saya dan my bie..balik kampung lagi..tapi kali ni the bigger family yang ada akan saya dan my bie jumpe...sebab nye adik ku Zira dah na kahwin dah...Mak siap sakap dengan my bie lagi ' Jangan lupa apply cuti ujung bulan 3'...hikhikhik..
kehadiran adalah wajib...kelakar lak my mom kata macam tu...wee~~
sebelum ni bercinta ta de pun berani datang..siap kata biar la takdir yang menentukan..tapi akhir nye saya dapat gak  iaitu my penawar hati..

walaupun saya dah bertukar cinta..tapi saya ta minta pun semua ni terjadi atas diri saya..
so jangan na judge me okay...itu sahaja...kalau makan cili memang rasa pedas...so memang terasa..hihi
anyway thanks la sudi baca..kalau ta bagaimane anda tau kan..

okay la u all...
sampai sini la saya typing...
sok kalau ada masa cik alyn wat blog lagi..

sekian..
xoxo

2 comments:

  1. yunk..saya doakan smoga kebahagiaanyang awk tgh rasa skrg nih berkekala shingga bila2 ye... wish for u and fendi always being together

    ReplyDelete
  2. thanks ..
    saya pun doakan kebahagiaan awak gak..jangan terkena lagi k..
    wink2..

    ReplyDelete