Blogger Layouts

♪ ♫ ♩ ♬ cik alynn jamaluddin ♪ ♫ ♩ ♬


~~ la dolce cik lynn ~~

About Me

My photo
I'm simple girl..:)saya ta de pun tarikan yang menarik..saya hanya tau senyum sahaja..seorang obsess warna pink dengan purple..tapi owg yang kenal saya pun ta tau sangat.. yang saya minat warna tu..ye la ta kan la..setiap perkara na warna pink dengan purple...warna lain pun ada yang cantik gak..hihihi(: then saya pun minat character hello kitty and snoopy..bukan tu je..polka dot pun sama gak saya pun suke ...huhu kalau bab citer atau movie ke.. korea dan japan la saya suke..bukan suke...tapi suke sesangat..huhuhu .sampai ada owg tanya " tengah wat ape tu? "..saya mesti suruh teka..jawapan yang diowg bagi tu tepat sekali... " tengok citer mata sepet la tu "...saya hanya mampu untuk senyum sahaja..bile diowg kat macam tu...:) kalau na tau lagi pasal saya.. view la my blog lagi yey!!(:

stalker me??

my self

hello semua...i'm back...hahaha macam jauh lak kan..padahal  tadi ada pos blog...weee~~~..skunk ni na cter pasal... kenapa cik alyn nie cepat na nangis..macam ada suiz je kat mata cik alyn nie...hahaa...pastu na bagi tau kenapa cik alyn nie cepat sangat sensitif...
mesti korang pelik nya....pada yang ta kenal akan kata cik alyn ni sombong la...tapi ta de pun ciri-ciri owg cepat touching....huhuuu...

kepada yang ta kenal cik alyn...meh cik alyn story okay...dulu masa kecik...ada benda ilang pun leh nangis...mesti korang ta caya cik alyn menangis di sebabkan pemadam pensil sahaja...haha... memamg nangis..tapi bile ingat kan balik agak kelakar gak hihiii...
tapi bile dah umo meningkat..na nangis still ada...touching cepat...owg ckap sikit mula diam..air mata dah mula na mangalir bagai kan air paip..(nampak sangat menipu..lalala)..tibe -tibe dengaer bende pasal my bie ke?...my family?..mesti nangis tersedu - sedu..kecian ta...kecian kan...huhuhuu...setiap bulan..bagi perempuan mesti ada...emosi sebelum na datang haid...time tu mula la...my bie jadi masa keadaan..hahaaa...jahat nye sya ni kan...tapi na wat macam mane kan...itu la cik alyn...lalalaa

kadang-kadang saya pun ta tau kenal la saya nie senang gak menangis ..serius memang senang..dulu masa saya keje kat vincci..ada sorang adik nie..bli barang then kakak dye bayar kan barang yang dak nie bli..tibe-tibe adik tu cakap terima kasih akak...perghhhhh....sentap gile...mengalir gak la air mata cik alyn nie..
so cik alyn ni senang sangat na menangis tetapi leh control..poyo je kan..ape daa...

tapi sapa na kawan dengan cik alyn leh saja..sebab saya nie biasa biasa sahaja..ta de pun yang luar biasa pun...cume first time memang agak pendiam..dan juga sombong ..ada setengah owg cakap la..kalau yang dah kenal memang la tau sapa cik alyn..tapi ada yang ta berkenaan dengan perangai saya..saya ta kesah pun..saya pun ta minta di judge pun untuk korang menilai sapa cik alyn..saya adalah saya..kalau ta na kenal pun ta pe..ta kesah pun...ada lagi yang boleh saya kawan..haha..(agak berlagak disitu)..wuwuwuw...

okay la..sapa sini saja..tapi sebelum tu...na bagi 1 pic gedik cik alyn..hahaha...

sebab saya suka akan pic nie..mmuahhh....



okay la sekian
 xoxo

No comments:

Post a Comment