Blogger Layouts

♪ ♫ ♩ ♬ cik alynn jamaluddin ♪ ♫ ♩ ♬


~~ la dolce cik lynn ~~

About Me

My photo
I'm simple girl..:)saya ta de pun tarikan yang menarik..saya hanya tau senyum sahaja..seorang obsess warna pink dengan purple..tapi owg yang kenal saya pun ta tau sangat.. yang saya minat warna tu..ye la ta kan la..setiap perkara na warna pink dengan purple...warna lain pun ada yang cantik gak..hihihi(: then saya pun minat character hello kitty and snoopy..bukan tu je..polka dot pun sama gak saya pun suke ...huhu kalau bab citer atau movie ke.. korea dan japan la saya suke..bukan suke...tapi suke sesangat..huhuhu .sampai ada owg tanya " tengah wat ape tu? "..saya mesti suruh teka..jawapan yang diowg bagi tu tepat sekali... " tengok citer mata sepet la tu "...saya hanya mampu untuk senyum sahaja..bile diowg kat macam tu...:) kalau na tau lagi pasal saya.. view la my blog lagi yey!!(:

stalker me??

annyeonghaseyo

hello my stalker
ari nie ta de cter sebab lum berlaku 
huhuhu...cume....
 semalam banyak benda berlaku..
sampai ta tau na cter macam mane..
maybe saya nie terlalu baik dengan owg kot..
(oppss sory terpuji lak diri sendiri)
jangan marah ye..biasa la name blog owner..mesti la kene puji..
kalau ta tade sapa na puji..
hikhik
pening gak..kenapa la..saya macam nie..
setengah owg mesti pelik ..
tengok saya..
tapi na wat macam nie saya memang macam tu.
huhuhu:)



bak kata salah owg yang ada dalam hidup saya..
bia la owg na cakap ape..
mulut owg kan ..
yang tau pun hanya kita sahaja..
so bia kan je..kalau dah penat mesti senyap nye..
huhu..so sweet..ye la..
macam mak saya lak..
sebab mak saya penah kata macam tu..
anyway walaupun kita sahaja yang tau..
hope kita happy tanpa salah faham..
sebab dengan salah faham la..
macam - macam masalah akan berlaku..
huh!! cukup la..dengan masalah yang ada..
ta mau la..masalah yang baru..
yang agak-agak merepak nie..
pusing la kepala saya macam tu..



xoxo'
the end..





No comments:

Post a Comment