Blogger Layouts

♪ ♫ ♩ ♬ cik alynn jamaluddin ♪ ♫ ♩ ♬


~~ la dolce cik lynn ~~

About Me

My photo
I'm simple girl..:)saya ta de pun tarikan yang menarik..saya hanya tau senyum sahaja..seorang obsess warna pink dengan purple..tapi owg yang kenal saya pun ta tau sangat.. yang saya minat warna tu..ye la ta kan la..setiap perkara na warna pink dengan purple...warna lain pun ada yang cantik gak..hihihi(: then saya pun minat character hello kitty and snoopy..bukan tu je..polka dot pun sama gak saya pun suke ...huhu kalau bab citer atau movie ke.. korea dan japan la saya suke..bukan suke...tapi suke sesangat..huhuhu .sampai ada owg tanya " tengah wat ape tu? "..saya mesti suruh teka..jawapan yang diowg bagi tu tepat sekali... " tengok citer mata sepet la tu "...saya hanya mampu untuk senyum sahaja..bile diowg kat macam tu...:) kalau na tau lagi pasal saya.. view la my blog lagi yey!!(:

stalker me??

kepalaku yang banyak fikir

skunk jam menunjuk kul 2.10a.m...
arggghhh kenapa saya ta dapat tido??
ape yang saya fikir nie sampai ta leh tido..
hmmm..nasib baik ada blog..
lagi-lagi..dah lama ta update blog..
memang berhabuk...huhuu..
sambil-sambil tu saya pun layan la lagu korea na hilang ape yang saya fikir..
dah tarik nafas..tenang kan diri pun dah..
tapi...memang ta leh tido...
punca menyebabkan saya ta dapat tido ..
perasaan ingin na nangis...
perasaan na marah owg..
rasa ta sedap hati yang agak melampau..
haishh ape na jadi nie..
dah ta betul ke...??
waras lagi cik alyn nie ye..
okeyh!!

tapi saya dah tau kenapa saya macam nie..
huhuu..mesti pelik kan..
sebab sesorang telah menanggung emosi saya
tu yang ta leh tido..huhuu...
cume skunk menjadi presure sesangat...
arghhh!!! na jerit kuat - kuat je skunk nie..
cube na fikir bende lain...tapi...
TIDAK boleh lak...
memang saya masih fikir..
stress pun datang..
jangan la...masalah tekanan datang...
harap-harap ta de...
skunk na cube kosong kan fikiran..
then na penuh kan lagu korea yang best-best..
hilang la wahai masalah...
jangan la dekat dengan saya..
saya dah la banyak bende lagi na fikir..
 



p/s : jangan cube cari pasal okey!!


okey la blogger..
bubye..
xoxo

No comments:

Post a Comment