Blogger Layouts

♪ ♫ ♩ ♬ cik alynn jamaluddin ♪ ♫ ♩ ♬


~~ la dolce cik lynn ~~

About Me

My photo
I'm simple girl..:)saya ta de pun tarikan yang menarik..saya hanya tau senyum sahaja..seorang obsess warna pink dengan purple..tapi owg yang kenal saya pun ta tau sangat.. yang saya minat warna tu..ye la ta kan la..setiap perkara na warna pink dengan purple...warna lain pun ada yang cantik gak..hihihi(: then saya pun minat character hello kitty and snoopy..bukan tu je..polka dot pun sama gak saya pun suke ...huhu kalau bab citer atau movie ke.. korea dan japan la saya suke..bukan suke...tapi suke sesangat..huhuhu .sampai ada owg tanya " tengah wat ape tu? "..saya mesti suruh teka..jawapan yang diowg bagi tu tepat sekali... " tengok citer mata sepet la tu "...saya hanya mampu untuk senyum sahaja..bile diowg kat macam tu...:) kalau na tau lagi pasal saya.. view la my blog lagi yey!!(:

stalker me??

all about me!!

hye.. ape khabar semua..?? thanks yea.. sebab mengisi masa untuk " stalker my blog " hikhik
hari nie saya ta tau na wat ape..so dok umah..na wat aktiviti yang menarik..tapi ta da de pun..
sebab ta de idea...huhuhu:) so on my lappy ..online je la..
hmm lebih baik saya wat blog.. cter sikit tentang diri saya nie ye..
kalau rasa ta na tau pun..saya ta kesah...
sebab nie kan my blog..so suka hati saya la na tulis ape..:)


saya nie berkaca mata..mata empat la kata kan..
macam makcik-makcik bak kata member member sekolah saya dulu
saya ta kesah pun..asal kan jangan ejek nama ayah saya sudah..
tapi skunk saya kurang pakai cermin mata..sebab dah terbiasa dengan lens..
kalau ta pakai lens..rasa ta confident..na wat sesuatu keje..maybe dah terbiasa kot..
pakai lens time form 5..tu pun na akhir-akhir sekolah..time amik exam spm....
huhuhu ingat lagi kan..my memory masih kuat lagi..:)


berbalik pada cter utama...macam bagus lak ayat kan.. ( ehh bia la..huhu )
saya nie ta cantek..tapi comey + sweet + gedik..huhu..
kedekut punya owg..(sapa yang kenal je tau macam mane saya) hikhik
suka ber pic..nama  G I L E  L E N S E..so memang la suka ber pic .. tapi ta reti posing..huhu:)
kalau sendiri yang amik reti la..hahhaha..ta suka na marah-marah owg...sebab nanti diri sendiri yang sakit..
mean 2 in 1..dah la marah..pastu hati sakit lak..baik ta yah marah owg..wat penat je..
cume satu je..saya nie memang kuat TOUCHING....asyik na nangis je..
mula la air mata macam ujan yang turun..nasib baik la ta banjir..hikhik
kalau banjir la..kecian la kat jiran jiran ku nanti...huhu


TETAPI..kalau saya memang ta de mood. ape -ape mood yang negetif..nangis ke..marah ke..sakit hati ke..
mesti....saya akan buka lagu kat folder lappy saya nie..then..dengar kuat-kuat 
volume speaker mesti 100%..sampai adeq saya ta tau na wat ape..dye just..tutup pintu bilik je..
ape lagi dye na wat..na tegur kakq dye nie..argghh ta de makne nye saya na pelahan kan..hikhik
ok la sampai sini sahaja..ok coretan yang ta seberapa nie..:) 


so last kali mesti na picture saya comey nie..hihihi (:


 comey ta saya??

 gedik kan..hikhik

 mmuahhhx2!!

 mata empat..:)




the end
xoxo'
















3 comments: