Blogger Layouts

♪ ♫ ♩ ♬ cik alynn jamaluddin ♪ ♫ ♩ ♬


~~ la dolce cik lynn ~~

About Me

My photo
I'm simple girl..:)saya ta de pun tarikan yang menarik..saya hanya tau senyum sahaja..seorang obsess warna pink dengan purple..tapi owg yang kenal saya pun ta tau sangat.. yang saya minat warna tu..ye la ta kan la..setiap perkara na warna pink dengan purple...warna lain pun ada yang cantik gak..hihihi(: then saya pun minat character hello kitty and snoopy..bukan tu je..polka dot pun sama gak saya pun suke ...huhu kalau bab citer atau movie ke.. korea dan japan la saya suke..bukan suke...tapi suke sesangat..huhuhu .sampai ada owg tanya " tengah wat ape tu? "..saya mesti suruh teka..jawapan yang diowg bagi tu tepat sekali... " tengok citer mata sepet la tu "...saya hanya mampu untuk senyum sahaja..bile diowg kat macam tu...:) kalau na tau lagi pasal saya.. view la my blog lagi yey!!(:

stalker me??

all about myself!!



Noorazlina Jamaluddin
atau pun Cik Alynn Jamaluddin
a.k.a 
sanoAzumi / sanOayumi
Lahir 18 Julai 
menetap diSeremban
seorang yang comey (terpuji diri sendiri la)
gedik dengan semua owg..
so jangan la salah anggap dengan saya ye..
na jeles dengan saya ke 
tolong hentikan ye..
coz saya dah memang macam nie..
selalu tersenyum..
walaupun ada masalah ke ta..
mesti akan tersenyum.. :)
perkara yang saya suke wat..
tengok citer korea..
citer japan..cina ke..
kalau citer inggeris..tengok la citer tu menarik ke ta
huhuhu:)
then saya ada bagitau 
warna kegemaran saya..pink dan gak purple..
selain tu hitam dengan putih..
hijau dan coklet pun suka...
tapi yang penting pink dengan purple..
character katun yang saya suke..helly kitty,snoopy
Shin Chan dan gak detective conon..
ada lagi tapi ta ingat la..hahahaha

sekian saja entry untuk kali ni..yeay!!






No comments:

Post a Comment