Blogger Layouts

♪ ♫ ♩ ♬ cik alynn jamaluddin ♪ ♫ ♩ ♬


~~ la dolce cik lynn ~~

About Me

My photo
I'm simple girl..:)saya ta de pun tarikan yang menarik..saya hanya tau senyum sahaja..seorang obsess warna pink dengan purple..tapi owg yang kenal saya pun ta tau sangat.. yang saya minat warna tu..ye la ta kan la..setiap perkara na warna pink dengan purple...warna lain pun ada yang cantik gak..hihihi(: then saya pun minat character hello kitty and snoopy..bukan tu je..polka dot pun sama gak saya pun suke ...huhu kalau bab citer atau movie ke.. korea dan japan la saya suke..bukan suke...tapi suke sesangat..huhuhu .sampai ada owg tanya " tengah wat ape tu? "..saya mesti suruh teka..jawapan yang diowg bagi tu tepat sekali... " tengok citer mata sepet la tu "...saya hanya mampu untuk senyum sahaja..bile diowg kat macam tu...:) kalau na tau lagi pasal saya.. view la my blog lagi yey!!(:

stalker me??

all about myself part 2


kembali lagi..huhuhu
mau citer pasal saya ..
kalau ta le..kalau ta na tau ke..
huh!!suke ati saya la..
ni blog saya bukan blog kamu semua..
hahahaha:)
sebelum nie saya ada citer
pasal warna dengan character carton kan
then citer ape yang saya suka kan...
skunk na citer asal usul saya sikit je...
ta mau banyak..kang next blog ta citer lak..
huhuhu:D
saya nie telah di lahirkan di melaka..
hospital kem terendak..
jam 1736 saya dilahir kan
18 Julai 
hihihi:)
name penuh korang dah tau kan..
ta mau la taip lagi..:)
dari kecik saya selalu sendiri..
mean bukan ta de adeq beradeq..
cume saya nie leh suka sendiri..
menangis sendiri..
na marah orang pun..ta penah na luah kan..
just diam sahaja...
tapi mak dengan ayah saya
selalu cakap saya nie keras kepala..
ape yang saya cakap saya akan wat..
bukan akan..tapi memang wat.
teringat dulu..masa sekolah rendah...
ayah saya ada beli kan alat tulis sorang 1..
selang berape hari..
eraser saya..ilang ntah letak kat mane..
ayah saya bagi la baru..tapi saya ta na..
sampai menangis la..sebab na eraser yang ilang tu gak...
akhir nye dapat gak ayah saya pujuk saya..
saya amik la yang baru...
kadang-kadang bila ingat kan balik..memang kelakar sesangat lak..
motif nye..saya nie dah sayang kat sesuatu benda 
walaupun ta la berharga sangat..
saya amat hargai nye sesangat..

sekian saja..entry kali nie..xoxo'



No comments:

Post a Comment