Blogger Layouts

♪ ♫ ♩ ♬ cik alynn jamaluddin ♪ ♫ ♩ ♬


~~ la dolce cik lynn ~~

About Me

My photo
I'm simple girl..:)saya ta de pun tarikan yang menarik..saya hanya tau senyum sahaja..seorang obsess warna pink dengan purple..tapi owg yang kenal saya pun ta tau sangat.. yang saya minat warna tu..ye la ta kan la..setiap perkara na warna pink dengan purple...warna lain pun ada yang cantik gak..hihihi(: then saya pun minat character hello kitty and snoopy..bukan tu je..polka dot pun sama gak saya pun suke ...huhu kalau bab citer atau movie ke.. korea dan japan la saya suke..bukan suke...tapi suke sesangat..huhuhu .sampai ada owg tanya " tengah wat ape tu? "..saya mesti suruh teka..jawapan yang diowg bagi tu tepat sekali... " tengok citer mata sepet la tu "...saya hanya mampu untuk senyum sahaja..bile diowg kat macam tu...:) kalau na tau lagi pasal saya.. view la my blog lagi yey!!(:

stalker me??

#Throw Back..

#26oct2013

Kunci rumah di dalam keretaku Baby girl..kenapa ye?? sebab time tu saya tukar kereta dengan amin ..dye na guna keretaku..so drive la kereta kelisa dye balik. dengan bangga nye..cik alyn na masuk umah ta dapat..ini kerana . kunci ada kat kereta sendiri..dah la ari sabtu..housemate ta de kat umah..perut lapa..nasib baik ta de rasa na buang air.. Kol my bie ta de pun diangkat..haishh..sabar je la..tunggu la amin bagi kunci..time tu dye dekat Port Dickson..then dye kata dalam kul 2 lebih dye sampai..so saya tunggu la dye sambil dengar ERA.FM dan juga makan sekali..hahaha ( amin sorry la kalau aku ada tinggalkn kesan bukti..hihii)

Dalam kul 3, amin pun sampai..time tu la mybie bangun dan whatsapp...dye kata jap lagi bie sampai..
hahaha..saya pun terus tukar baju..siap2 bawak apa yang patut..sebab ari tu ada event lepak kat putrajaya..iye la..mane la tau dye na join sekali..hehe.. naik je kereta..dye kata..ada 2 rasa na pergi..
1 ~ pergi benteng ampangan sebab ada khai dengan lan..
2 ~ pergi alamanda dengan herry dan suzana/ lepak putrajaya(malam) dengan dak2 viva xtreme shah alam..

my bie tanya ' mana na g nie sayang.. mula-mula tanya " jam berapa jumpa khai"..dye kata skunk... pastu alamanda kul 4 petang..Jadi nye...cik alynn kata pergi la dua dua tempat tu..boleh ta?? hahaha..dye pun kata okay..wee~~ thanks bie bawak sayang jalan-jalan...hihiii

nie la KAMI.. thanks for ammar sebab take pic nie..wee~~

#3nov2013

Avy Viva Elite Mega Gath Di melaka (MITC) ..time nie cik alynn dengan my bie dari Batu Pahat..sebab balik kampung time ari sabtu..Hari Ahad awal pagi dah gerak pergi melaka..sebab mybie kena jadi Marshal ..tunjuk arah je..sebab mybie yang tau jalan pergi melaka..

Sampai je melaka ..kami pergi Homestay dak2 xtreme yang dah turun awal sehari..sebab nye..na cuci sportrim kena tanah merah..kan balik kampung ..cian Viva Baby Boy..lalalala..saya dengan my bie..cuci la..hanya cuci rim sahaja..hahaha kelakar lak pun ada..wee~~

Jam 9 lebih kitaowg semua pun gerak pergi MITC.. jumpe dak2 yang lain...























okay la sampai sini sahaja #ThrowBack..saya untuk anda ..nanti kite sambung lagi ye..
xoxo...

sekian. (^_^)






No comments:

Post a Comment