Blogger Layouts

♪ ♫ ♩ ♬ cik alynn jamaluddin ♪ ♫ ♩ ♬


~~ la dolce cik lynn ~~

About Me

My photo
I'm simple girl..:)saya ta de pun tarikan yang menarik..saya hanya tau senyum sahaja..seorang obsess warna pink dengan purple..tapi owg yang kenal saya pun ta tau sangat.. yang saya minat warna tu..ye la ta kan la..setiap perkara na warna pink dengan purple...warna lain pun ada yang cantik gak..hihihi(: then saya pun minat character hello kitty and snoopy..bukan tu je..polka dot pun sama gak saya pun suke ...huhu kalau bab citer atau movie ke.. korea dan japan la saya suke..bukan suke...tapi suke sesangat..huhuhu .sampai ada owg tanya " tengah wat ape tu? "..saya mesti suruh teka..jawapan yang diowg bagi tu tepat sekali... " tengok citer mata sepet la tu "...saya hanya mampu untuk senyum sahaja..bile diowg kat macam tu...:) kalau na tau lagi pasal saya.. view la my blog lagi yey!!(:

stalker me??

Stalker ~~

na cerita pasal stalker..pelik lak kan..
first sekali saya na cter tajuk nie dan kenapa saya na cerita pasal stalker..
kepada yang tahu tu maksud tu bagus-bagus...tapi yang ta tahu ce google ye..hahaha

tajuk saya nie disebabkan saya yang suke stalker owg..hahaha..( wat pengakuan) semua owg saya stalk..
ta kira la my boyfriend ke ..kawan my bf ke..dye nye kisah dulu ke..pape yang berkaitan..
semua yang saya stalk..ta de la wat diri nie terasa pun..just ingin tahu sahaja..owg yang saya stalk nie pun bahagia je saya tengok..okay ape..bahagia..tapi saya ta suka bile saya stalk seseorang suke cter atau pun ingat bende lepas..melibatkan hidup saya..huh!!

na tahu ta?? mula-mula ta de la amik tahu sangat pasal perempuan nie..kadang2 tu ada gak la stalker dye..walaupun dye hide semua bende tapi saya still leh tau sikit..ta de la fikir yang bukan2 pun just say..owhhh...macam tu je..mula2 saya tahu dye nie dah putus dengan bf baru dye...okay la...tapi ta suka nye adalah dye boleh cerita dengan ibu my bf.. macam pelik je ..macam ta patut cerita je..sebab nye kisah awak tu kan dah lepas ..kenapa na cerita dengan owg yang tidak lagi berkaitan dengan awak lagi? ( if perempuan tu baca pun ta kisah) nie pun saya tahu sebab my bf cerita..kalau ta saya ta de la tau.. ntah pape la..dan macam- macam lagi la saya tahu.. kalau na tahu pasal saya dengan my bf..stalker je la..ta susah pun..just add me..okay :)

okay ..the end my entry..
xoxo

No comments:

Post a Comment