Blogger Layouts

♪ ♫ ♩ ♬ cik alynn jamaluddin ♪ ♫ ♩ ♬


~~ la dolce cik lynn ~~

About Me

My photo
I'm simple girl..:)saya ta de pun tarikan yang menarik..saya hanya tau senyum sahaja..seorang obsess warna pink dengan purple..tapi owg yang kenal saya pun ta tau sangat.. yang saya minat warna tu..ye la ta kan la..setiap perkara na warna pink dengan purple...warna lain pun ada yang cantik gak..hihihi(: then saya pun minat character hello kitty and snoopy..bukan tu je..polka dot pun sama gak saya pun suke ...huhu kalau bab citer atau movie ke.. korea dan japan la saya suke..bukan suke...tapi suke sesangat..huhuhu .sampai ada owg tanya " tengah wat ape tu? "..saya mesti suruh teka..jawapan yang diowg bagi tu tepat sekali... " tengok citer mata sepet la tu "...saya hanya mampu untuk senyum sahaja..bile diowg kat macam tu...:) kalau na tau lagi pasal saya.. view la my blog lagi yey!!(:

stalker me??

20/06/2013

hye hye...puas dah stalker saya..hahaha mest la belum kan..kalau ta mesti korang ta baca my blog skunk nie..tul ta?? jangan na bohong la..kalau kata ta stalker..walaupun saya nie ta de la fames pun tapi saya tau ada yang membaca blog saya skunk nie..wee ~~...
any way..thanks ..sebab sudi - sudi kan diri untuk membaca my blog...ingin tau ape yang berlaku hari nie..
cik alyn kecik hati dengan dye la..sapa lagi my bie....hahah na tau ta kenapa..cik alyn nie ta suka dapat tau sesuatu benda dengan sendirinye..kalau tau daripada  my bie..ta de la sakit hati sangat..
na majuk dengan dye tapi ta sampai hati lak..iye la kan dah sayang..bukan besar pun salah my bie tu..huhuu...

tapi kelakar apabila my bie bagitau yang dye ta reti na pujuk ..sebab nye ta tau..pujuk ni ada banyak cara nye..dari segi dye membalas message pun dah kira pujuk dah..bukan itu sahaja..call pun boleh hati yang merajuk leh jadi sejuk..tapi itu semua hanya perempuan yang tau..sebab itu la hati perempuan nie lembut..
senang di pujuk..melalui kata-kata pun boleh..melalui cara seorang lelaki itu..pun boleh jadi sejuk dah hati seorang perempuan...

ehh ape yang berlaku nie..cik alyn dah jadi pakar motivasi dah ke??hahaha tapi ta lama pun majuk dengan my bie tu..ta sampai pun 1 hari..dah baik dah..lalala...janji jangan dua dua keras kepala..memang panjang la majuk itu..wee~~ tibe tibe teringat dengan 1 message dye reply semalam..cik alyn tanya la.. ' bahagia ta..ada nye syg.' dan dye reply " bahagia sangat2..jangan tingalkan bie.. sebab bie dah sayang syg sgt2.."
kadang2 saya pun ada gak cakap dengan my bie..jangan tinggalkan syg tau..then.. my bie cakap..motif ??kenapa lak na tinggalkan..? hihii..
kita kan dah bahagia..so ta perlu la..na cari pasangan yang lain..tapi majukan langkah untuk masa depan..itu je..

wee~~ sampai sini sahaja ..untuk entry kali ini..

xoxo :)

No comments:

Post a Comment