Blogger Layouts

♪ ♫ ♩ ♬ cik alynn jamaluddin ♪ ♫ ♩ ♬


~~ la dolce cik lynn ~~

About Me

My photo
I'm simple girl..:)saya ta de pun tarikan yang menarik..saya hanya tau senyum sahaja..seorang obsess warna pink dengan purple..tapi owg yang kenal saya pun ta tau sangat.. yang saya minat warna tu..ye la ta kan la..setiap perkara na warna pink dengan purple...warna lain pun ada yang cantik gak..hihihi(: then saya pun minat character hello kitty and snoopy..bukan tu je..polka dot pun sama gak saya pun suke ...huhu kalau bab citer atau movie ke.. korea dan japan la saya suke..bukan suke...tapi suke sesangat..huhuhu .sampai ada owg tanya " tengah wat ape tu? "..saya mesti suruh teka..jawapan yang diowg bagi tu tepat sekali... " tengok citer mata sepet la tu "...saya hanya mampu untuk senyum sahaja..bile diowg kat macam tu...:) kalau na tau lagi pasal saya.. view la my blog lagi yey!!(:

stalker me??

selamat pagi..

hello my stalker and my friend ...sorry sudah lama ta update blog dekat dalam ini..
biasa la busy dan sahaja sahaja wat diri ini busy..hahaha..
sebenarnya macam cerita berlaku sebulan yang lepas..tapi ta  tau na cter yang mane satu..hmmm..
macam mane eh...mane yang ingat je la cik lynn cerita boleh ta??

19/05/2013
time ini ada apa eh...owhh ada meeting AGM untuk club viva X.. pagi-pagi my bie jemput cik alyn dekat seremban 2..dalam kul 10 macam tu la.. nasib baik la umah cik alyn dekat sikit kat area nilai ...sebabnye kami semua berjumpa di dataran nilai dulu baru gerak pergi shah alam..sebelum na gerak kami semua pergi sarapan kat kedai mamak ( walaupun ta suka tapi pergi gak kedai tu) bukan ta suka tapi lebih suka kedai makan melayu..hihihii...tapi kat kedai mamak area nilai tu macam beshh..sebab na makan nasi berlauk guna dulang. ta yah pakai pinggan.( first time nampk jadi jakun sikit hikhik)...dengan ayam goreng yang besar..kalau makan berdua mesti kenyang..terasa na g makan dekat sana pun ada...hahaha..na try je..lalala tapi entah bile la kan..hahaha ...lupa lak na bagi tau masa pergi shah alam drive kete cik alyn..sebab asik kete my bie je pergi jalan jauh..cian my baby..so baby no 2 kene dok umah ye..lalala...

kami pun gerak la ke shah alam  sampai sana pukul 1 lebih...AGM tu kitorang wat kat library ..tapi ta ingat la name library itu..biasa la cter dah lama..habis je AGM tu ..kami semua gerak ke Dataran Shah Alam ..sesi photographer...hehe...


ini la kami bile di gabung .ramai gak




My Penawar Hati

hari minggu yang lain ..ada la lepak ..dating berdua with my bie...pergi makan n tengok wayang..
walaupun hari minggu jarang keluar pun kami tetap jumpe gak...pada hari biasa.. its okay..asal kan percaya kat dye..masalah lain ta akan timbul..kalau bab suka buli ini ..memang febret my bie..hahaha (bie syg sahaja bagtau kat sini..hihi..jangan marah lalala) walaupun suka buli ..dye ta penah berbohong..because i know him... cter pasal my bie lak dalam ini..lain kali la cik alyn cter pasal my bie yang nakal tu ..sebab macam-macam na cter pasal dye..hahaha....nati cik alyn cter okay...wink2 :)

okay la na sambung keje jap..nanti sambung balik untuk wat blog nie.
xoxo~~

No comments:

Post a Comment