Blogger Layouts

♪ ♫ ♩ ♬ cik alynn jamaluddin ♪ ♫ ♩ ♬


~~ la dolce cik lynn ~~

About Me

My photo
I'm simple girl..:)saya ta de pun tarikan yang menarik..saya hanya tau senyum sahaja..seorang obsess warna pink dengan purple..tapi owg yang kenal saya pun ta tau sangat.. yang saya minat warna tu..ye la ta kan la..setiap perkara na warna pink dengan purple...warna lain pun ada yang cantik gak..hihihi(: then saya pun minat character hello kitty and snoopy..bukan tu je..polka dot pun sama gak saya pun suke ...huhu kalau bab citer atau movie ke.. korea dan japan la saya suke..bukan suke...tapi suke sesangat..huhuhu .sampai ada owg tanya " tengah wat ape tu? "..saya mesti suruh teka..jawapan yang diowg bagi tu tepat sekali... " tengok citer mata sepet la tu "...saya hanya mampu untuk senyum sahaja..bile diowg kat macam tu...:) kalau na tau lagi pasal saya.. view la my blog lagi yey!!(:

stalker me??

!!

kadang-kadang saya pelik..
perlu ke saya terus kan hidup macam nie..
hidup yang penuh dengan lakonan..
maybe korang ta penah perasan
ape yang berlaku terhadap diri saya selama nie..
mungkin korang rasa saya cukup happy dan tiada masalah..
kalau ada masalah pun..maybe saya ta penah na citer semua nye..
hanya suku daripada masalah yang saya hadapi nye saja yang korang tau


tekanan.. kan kalau macam tu...
tapi..... na wat cam mane..
ta reti na luahkan sesuatu yang ada di hati..
kalau ta puas hati ke..
kalau gembira pun kadang - kadang ta reti na luah kan ..
nie pulak kalau menangis hmm....
air mata pun korang susah na nampak..
cume orang yang betul-betul tau je..
leh perasaan...


sejak akhir-akhir nie..
sifat pendam dalam diriku..
dah makin menjadi-jadi..
bila rasa sedey..bile rasa mood yang ta menentu..
bila hati disakiti...bile rasa cemburu tahap yang agak tinggi..
bila semua yang berlaku menyakit kan hati..
semakin banyak la ...saya memendam rasa..
dan semakin tekanan..la saya


nie ta masuk lagi..dengan fikiran yang negetif...
mula la benda yang ta patut fikir pun leh terfikir..
bende yang owg ta wat pun leh fikir boleh wat..
tekanan memang tekanan.




dulu saya pun macam nie..tapi..
ta seteruk nie..
dulu menangis...ta de la hari-hari...
tapi skunk nie..leh kata kan hari-hari...
maybe terlalu fikir...
fikir dan fikr..kalau fikir yang negetif..yang positif memang dah ta wujud dah..


bukan kerana kamu..tapi masalah diri ku  
diri sendiri yang suke
wat andaian yang ta tentu pasal..
ini la yang menyebabkan diri sendiri yang merana...
cume bile andaian tu ..kadang-kadang memang betul..
sungguh...sakit...dan memang terluka..yang agak dalam...


hmm ok la...:(

No comments:

Post a Comment